INFOGRAFIKA: Zlostavljanje u gaming svijetu

INFOGRAFIKA: Zlostavljanje u gaming svijetu

Foto: DepositPhotos

Zlostavljanje na internetu iznimno je često u gaming svijetu jer igrači se natječu jedni protiv drugih pa često oni koji gube ili uvjerljivo pobjeđuju postanu neugodni prema protivnik i prevrše svaku mjeru, što se vidi prema istraživanju od strane ADL-ove središnjice za tehologiju i društvo.

Naime, na uzorku od 1045 osoba koje pristupaju igrama s raznih platformi, od mobilnih uređaja preko konzola do PC-a, vidljivo je da su samo u travnju zabilježili mnogo slučajeva online zlostavljanja.

Pa tako oni koji igraju Dota 2 u 79 posto slučajeva bilježe zlostavljanje neke vrste, oni koji igreju Counter-Strike: Global Offensive u 75 posto slučajeva, PUGB igrači također u tolikom postotku bilježe zlostavljanje, baš kao i LoL igrači. Visoko kotiraju po učestalosti zlostavljanja i Starcraft 2 igrači s čak 72 posto, baš kao i igrači World of Warcrafta.

Dapače, najniže na listi su igrači Minecrafta, koji su u 51 posto slučajeva zabilježili neki vid zlostavljanja i sve to skupa uistinu jest zabrinjavajuće...

Još iz kategorije

WordPress pogoni gotovo 40 posto svih web stranica

WordPress pogoni gotovo 40 posto svih web stranica

22.01.2021. komentiraj

Podaci omogućeni od strane W3Techsa pokazuju da se WordPress sustav za upravljanje sadržajem (CMS) koristi na 39,5 posto svih stranica na webu. Riječ je o prvim podacima u godini, što znači da su relevantni.

Neostar razvio platformu za online prodaju automobila u koji je uloženo 35 milijuna kuna

Neostar razvio platformu za online prodaju automobila u koji je uloženo 35 milijuna kuna

21.01.2021. komentiraj

Neostar.com nova je, jedinstvena platforma za prodaju, kupnju i održavanje vozila koja donosi inovaciju u globalnim razmjerima, ističu iz kompanije i dodaju kako je na razvoju je dvije godine radio interdisciplinarni tim domaćih i inozemnih stručnjaka.  Neostar je istraživanje i konceptualni razvoj nove platforme pokrenuo 2018. godine, a 2019. započeo je i IT razvoj s timom u kojem je bilo 30-ak stručnjaka različitih profila. Vanjski partner u razvoju bio je jedan od najvećih domaćih IT tvrtki i izvoznika Span.

Počela je online nastava uz CARNET-ove e-Škole digitalne sadržaje

Počela je online nastava uz CARNET-ove e-Škole digitalne sadržaje

20.01.2021. komentiraj

Da neki predmeti poput fizike i matematike ne moraju uvijek biti teški i nerazumljivi dokazuju e-Škole digitalni sadržaji. Izrađeni su kako bi učenicima i nastavnicima olakšali učenje i poučavanje te ga učinili zanimljivijim i kreativnijim.