Tržište osobnih računala nastavilo je u pozitivnom smjeru i kroz treći kvartal ove godine, koji bilježi 84,1 milijuna pošiljki i rast od jedan posto na godišnjoj razini, navodi Gartner u izvještaju. Iako taj rast nije na razini prošlogodišnjeg, kad se povećala potreba za računalima zbog pandemije koronavirusa, raduje što su rezultati u ovom kvartalu bolji no prije godinu dana u isto vrijeme, kad se činilo da idu u rekordnom smjeru. Tržište osobnih računala u Europi, Bliskom istoku i Africi (EMEA) poraslo je 12,7 posto u trećem kvartalu ove godine i doseglo 24,4 milijuna isporuka, navodi IDC u svom najnovijem izvješću.
Upravo stoga u prvom dijelu emisije razgovaramo s Dilip Bhatiom, Chief Customer Experience Officer and Vice President of User & Customer Experience iz Lenovo. On ističe kako se tržište okreće računalima koja se sve više u poslovnom i privatnom segmentu prilagođava potrebama korisnika i to potrebama za koje je vidljivo da su se jako promijenile zbog krize u posljednjih više od godinu dana.
U drugom dijelu emisije donosimo priču o prvoj velikoj konferenciji koja je održana u krizi koja još uvijek traje, a riječ je Weekend Media Festivalu i razgovaramo s Tomom Ricovim organizatorom WMF-a i Mariom Petrovićem iz Millenium Promocije koji govori o ključnim temama iz svijeta odnosa s javnošću, marketinga, oglašavanja koje smo mogli čuti na WMF-u u Rovinju.
Direktiva o mrežnoj i informacijskoj sigurnosti (NIS2) odnosi se na kibernetičku sigurnost na razini EU s ciljem postizanja visoke zajedničke razine kibernetičke sigurnosti u svim državama članicama EU-a. Kako bi postali svjesni razloga primjene mjera i održavanja kibernetičke sigurnosti moramo biti svjesni posljedica kibernetičkih napada. Prema istraživanju EU Agency for Network Information Security (ENISA) kibernetički napadi su najbrže rastući oblik kriminala u svijetu, porast je vidljiv u opsegu, cijeni i sofisticiranosti. Globalni troškovi štete od ransomwarea dosegnuli su preko 30 milijardi dolara.
Potrošnja za umjetnu inteligenciju u Europi dosegnut će 34,2 milijarde dolara 2023. godine, što predstavlja 20,6 posto svjetskog tržišta umjetne inteligencije, prema IDC-u. Zabilježit će 29,6 posto složenu godišnju stopu rasta (CAGR) između 2022. i 2027., malo više od svjetske CAGR od 26,9 posto za isto razdoblje, a očekuje se da će potrošnja premašiti 96,1 milijardu dolara u 2027. godini.
Procjene govore kako će gaming industrija do 2032. godine vrijediti više od 1,065 trilijuna dolara, a ove godine procjena se zaustavila na 447,31 milijardu dolara, a o tome i važnosti i gdje smo bili i gdje idemo za ICTbusiness TV govori legendarni John Alfonso Romero tvorac Dooma.