Potrošnja na virtualne valute i dodatni sadržaj porasla za čak 42 posto

Potrošnja na virtualne valute i dodatni sadržaj porasla za čak 42 posto
Ilustracija

Tvrtka Take-Two Interactive Software objavila je novo izvješće za četvrti kvartal fiskalne 2018. godine koji je završio 31. ožujka ove godine.

Tijekom četvrtog kvartala, neto prihod iznosio je 450,3 milijuna dolara u odnosu na 571,6 milijuna u četvrtom kvartalu fiskalne 2017. godine. Također, potrošnja potrošača na virtualne valute i dodatni sadržaj porasla je za čak 42 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te iznosi 44 posto sveukupnog neto prihoda.

Veliki doprinos prihodu imale su igre Grand Theft Auto Online, Grand Theft Auto V, NBA 2K18, Civilization VI, WWE 2K18 i WWE SuperCard.

Što se tiče digitalne prodaje igara, neto prihod je porastao za 8 posto na 301,4 milijuna dolara u odnosu na 278,7 milijuna dolara u četvrtom kvartalu fiskalne 2017. godine. Najbolje prodane digitalne verzije igara u tom kvartalu su Grand Theft Auto Online, Grand Theft Auto V i NBA 2K18.

Više vijesti iz svijeta gaminga potražite na našem portalu Gameperspectives.hr