Igra Pokemon Go temelji se na proširenoj stvarnosti i u prvom je valu osvojila svijet, donijela Nintendu vrijednost dionica kao i rekordne 1984. godine te su o njoj pričali svi, a mediji konstantno izvještavali o svakoj zanimljivosti. Ali, bilo je jasno da mora doći do zasićenja jer igra ima svoje limite i sad se događa polagani pad, jasno vidljiv.
Još 5. srpnja bilo je tri milijuna aktivnih korisnika igre Pokemon Go, a na vrhuncu 21. srpnja bilo ih je 45 milijuna i otad kreće pad koji se ne zaustavlja pa sa 16. kolovozom Pokemon Go aktivno igra 28 milijuna korisnika. Dakle, njih 17 milijuna izgubilo se u svega četiri tjedna.
Analitičari su na to i upozoravali jer sama igra napravljena je na način da se skupljaju Pokemoni, a problematično je kako zadržati igrače nakon što obave taj najzabavniji dio posla. Tad sve skupa postaje identično kao i svaka igra koja zahtijeva konstantan boravak online. Što ste više online, to više napredujete i na to će pristati samo oni koji su se uistinu "navukli" na samu igru. Ostatak će poslije onog prvotnog ushićenja i hvatanja digitalnih životinjica gdje god stignu ipak stati i odlučiti se zaigrati nešto drugo.
Sad napokon Facebook, Twitter, Snapchat i svi koji su bili po strani dok je Pokemon Go žario i palio, mogu biti mirni. Situacija se normalizirala i sad se čeka neko novo ludilo. Recept se zna, mora biti vezano uz proširenu stvarnost, mora uključivati izlazak u stvarni svijet, interakciju s drugim ljudima i mora imati zabavnu notu, ne neku ozbiljnu i strateški bitnu. Pokemon Go se pretvorio upravo u to i možda to i jest cijeli cilj. Imali su iznimnu bazu korisnika, sjajnu reklamu i sad ostaju samo oni najuporniji, oni koji su se istinski zaljubili u igru.
Ali, dok je sve skupa trajalo stvarno je bilo zabavno, svijetu očito treba malo nostalgije, sentimenta i zabave takve vrste. Jer, ubrzano se živi pa i ne tako davna prošlost kao ova vezana uz Pokemone može probuditi toliko emocija i izazvati toliku pozitivnu histeriju...
Učenici sedmih i osmih razreda u Hrvatskoj podijeljenog su mišljenja kad je riječ o očekivanjima što budućnost donosi za našu planetu. Trećina ih o tome ima pozitivan stav te smatra kako ćemo štetne utjecaje na okoliš u budućnosti smanjiti, jednako ih toliko misli da će biti gore, dok preostali o ovoj temi još nemaju formirano mišljenje. Dio je ovo rezultata istraživanja koje su Telemach i agencija Ipsos predstavili na panel raspravi povodom nastavka Telemachovog društveno odgovornog projekta „Tko to tamo prlja?“, usmjerenog na djecu.
Samsung je zadržao svoju vodeću poziciju na AMOLED tržištu s 43 posto udjela u ukupnom tržištu, prema Omdiji. Međutim, porast isporuka kineskih proizvođača AMOLED-a doveo je do pada Samsungovog udjela isporuka ispod 50 posto po prvi put.
Infobip Shift Miami, američka inačica hrvatske developerske konferencije, još je jednom okupio brojnu tehnološku publiku na obalama Floride. Uspješno drugo izdanje konferencije obilježio je bogat prošireni program koji je ove godine obuhvatio dva dana, kao i probran popis predavača iz vrha developerske industrije.