Po prvi puta u jednom kvartalu isporučeno preko milijun VR headsetova

Po prvi puta u jednom kvartalu isporučeno preko milijun VR headsetova

Virtualna stvarnost (VR) još uvijek nije ispunila svoj tržišni potencijal jer se sama tehnologija još uvijek zapravo razvija tako da su svi na oprezu i samim time tržište miruje. A i ne treba zanemariti činjenicu da su cijene još uvijek previsoke da bi se VR mogao tretirati kao mainstream. No, doći će sve na svoje, vidi se to prema rezultatima poslovanja u trećem kvartalu.

Naime, u njemu je isporučeno milijun VR jedinica i to je prvi put da se tijekom tri mjeseca ostvario tako dobar rezultat, što svakako treba proslaviti jer je pokazatelj promjena na bolje i temelj uspjeha koji dolazi. Poticajno je to i za developere, koji se mogu mirnije okrenuti razvoju VR sadržaja, prema kojem trenutno pristupaju s mnogo opreza i bez previše rizika pa ni nema nekih značajnijih pomaka naprijed.

Srećom, Sony je odlučio uvelike sniziti cijene VR uređaja za PlayStation 4 i prodaja je odmah krenula. Ruku na srce, treba zahvaliti na takvoj situaciji i gaming industriji koja je ponudila više sadržaja igračima PS 4. Ukratko, cijene su pale za oko 40 posto i broj isporuka u tri mjeseca stigao je do 490 tisuća. Odmah iza slijedi Oculus Rift s 210 tisuća i Vive VR sa 160 tisuća.

Iskorak bi se trebao zbiti dogodine jer će napokon Microsoft pokazati više angažmana, što će pak potaknuti PC proizvođače da proizvedu više računala koja podržavaju Microsoftovu Windows Mixed Reality platformu. Kad se to dogodi, isporuke na kvartalnoj razini će se brojati u milijunima i tad će sve krenuti na bolje, u svakom smislu.

Jer, treba znati da trenutno baš i nema VR igara koje bi izazvale ovisnost igrača, ili pobudile neki značajniji interes. Nadajmo se da to neće biti slučaj još dugo pa da napokon vidimo kakav to točno ima potencijal VR tehnologija, ne samo na području video igara već i drugih grana zabavne te ostalih industrija.